قوانین وبسایت

 کاربر گرامی

 

 با تشکر از اینکه سایت ما را جهت مشاهده و كمك رساني و عضویت انتخاب کرده اید. به لحاظ حفظ قانون سایت و مشخص كردن اهداف و همچنين راحتی کاربران اين قوانين را وضع كرده ايم ، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اكانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرین قوانین سایت به پیغامهایی که ممکن است برخی از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرمایید. این قوانین بلااستثناء می باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مدیران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.

اهداف اين سايت : این سایت در جهت معرفی و حمایت عوامل تولید فیلم و فیلمسازان مستقل فعالیت میکند. همچنین ما به تولید انواع محتوای ویدیویی با توجه به سفارش کارفرما میپردازیم.

 قانون کلی : این سایت از داخل ایران مدیریت و کنترل می شود و به همین دلیل تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، علاوه بر قوانین زیر تمامی قوانین رایج در جمهوری اسلامی ایران در این سایت رایج است . با توجه به اهداف سایت، هرگونه فعالیت سیاسی ، مذهبی و مسایلی که با قوانین کشور و سایت متضاد باشد ممنوع است و در شرایط خاص پیگرد قانونی نیز در پی خواهد داشت.

قانون شماره 1) عضویت در سایت به معنای پذیرش تمامی قوانین سایت میباشد.

قانون شماره 2) این سایت هیچگونه مسئوليتی در مورد خسارات و سوء استفاده های ناشی از اطلاعات شخصی و کاری که از طرف شما برای انتشار عمومی در سایت قرار میگیرند ندارد.

قانون شماره 3) اشخاص زیر 18 سال تنها با رضایت سرپرست قانونی شان میتوانند در سایت عضو شوند و کلیه مسئوليت ها به عهده سرپرست قانونی شان میباشد.

قانون شماره 4) مسئولیت مطالب و نظرات ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

قانون شماره 5 ) این سایت هیچگونه مسئولیتی درباره صحت و درستی اطلاعات شخصی و کاری داده شده توسط کاربران سایت ندارد,همچنین هیچگونه مسئولیتی در باره خسارات و سوء استفاده های احتمالی کاربران ندارد.

قانون شماره 6) مسئوليت هر گونه معامله يا توافق تجاري كه ميان كاربران اين وب سايت و کاربران این وبسایت با اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر صورت ميپذيرد صرفا به عهده طرفين قرارداد مي باشد و اين وب سايت هيچ گونه تعهدي نسبت به صحت قرار داد ها يا پايبندي طرفين به متن قراردادهاي به امضا رسيده بين خودشان نخواهد داشت.

قانون شماره 7) لطفاْ در زمان مطرح كردن نظرات در وب سايت ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل عقیدتی سیاسی جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

قانون شماره 8) تمامی ویدیوها,عکس ها و دیگر رسانه هایی که لینکش یا خود فایل از طرف کاربران در فیلد نمونه کار و قسمت های دیگر سایت قرار قرار میگیرد باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد در غیر این صورت مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

 

با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم. به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما